Nie ma takiego bólu kręgosłupa, którego nie da się zlikwidować lub tak wydatnie złagodzić, by dało się z nim normalnie żyć, nie myśląc o nim. Wszystko zależy od właściwej diagnostyki i odpowiednio dobranej terapii. Od ponad 20 lat zajmuję się leczeniem najtrudniejszych przypadków bólów kręgosłupa. Corocznie zgłasza się do mojego gabinetu około 200 nowych pacjentów w różnym wieku, którzy przekonują się do skuteczności mojej terapii. Wraz z wyszkolonymi przeze mnie terapeutami specjalizuję się w skutecznym leczeniu m.in.: rwy kulszowej, dyskopatii, nerwobólów, zaburzeń czucia, zespołów  rzekomokorzeniowych, zablokowań czynnościowych, bólów rzutowanych, dysfunkcji stawów krzyżowo-biodrowych i wielu innych problemów. Stosujemy najnowocześniejsze i bezbolesne metody terapii, które pozwalają na skuteczne leczenie zarówno ostrego, jak i przewlekłego bólu kręgosłupa.  Nie ma znaczenia, czy borykają  się Państwo z bólem kręgosłupa od kilku godzin czy od kilku lat - my wiemy, jak Państwu pomóc! ©  ProFizjo Medica Medycyna Manualna i Rehabilitacja Tomasz Borowski, 2010-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały umieszczone na stronach firmy ProFizjo Medica Medycyna Manualna i Rehabilitacja Tomasz Borowski są prawnie chronioną własnością intelektualną. Kopiowanie, wydruk lub inne formy rozpowszechniania bez podania źródła, będą traktowane jako działanie na szkodę firmy i ścigane wszelkimi, przewidzianymi prawem, środkami.  We speak English Nous parlons français Мы говoрим по-русски
Tomasz Borowski  PROFIZJOMEDICA SPECJALISTYCZNY  GABINET  MEDYCYNY  MANUALNEJ  I  REHABILITACJI Specjalistyczny Gabinet  Medycyny Manualnej i Rehabilitacji  mgr fizjoterapii Tomasz Borowski    al. Wojska Polskiego 26/26-27 83-200 Starogard Gdański     rejestracja: 692 883 991 Profesjonalna, bezoperacyjna terapia zespołów bólowych kręgosłupa  ProFizjo Medica Medycyna Manualna i Rehabilitacja Tomasz Borowski
Tomasz Borowski właściciel firmy ProFizjo Medica Medycyna Manualna i Rehabilitacja mgr fizjoterapii, certyfikowany terapeuta manualny instruktor i terapeuta FPC neurolingwista kliniczny
PROFIZJOMEDICA Tomasz Borowski Bezoperacyjna, przyczynowa terapia zespołów bólowych kręgosłupa   Nie ma takiego bólu kręgosłupa, którego nie da się zlikwidować lub tak wydatnie złagodzić, by dało się z nim normalnie żyć, nie myśląc o nim. Wszystko zależy od właściwej diagnostyki i odpowiednio dobranej terapii.   Od ponad 20 lat zajmuję się leczeniem najtrudniejszych przypadków bólów kręgosłupa. Corocznie zgłasza się do mojego gabinetu około 200 nowych pacjentów w różnym wieku, którzy przekonują się do skuteczności mojej terapii.   Wraz z wyszkolonymi przeze mnie terapeutami specjalizuję się w skutecznym leczeniu m.in.: rwy kulszowej, dyskopatii, nerwobólów, zaburzeń czucia, zespołów  rzekomokorzeniowych, zablokowań czynnościowych, bólów rzutowanych, dysfunkcji stawów krzyżowo-biodrowych i wielu innych problemów.   Stosujemy najnowocześniejsze i bezbolesne metody terapii, które pozwalają na skuteczne leczenie zarówno ostrego, jak i przewlekłego bólu kręgosłupa.    Nie ma znaczenia, czy borykają  się Państwo z bólem kręgosłupa od kilku godzin czy od kilku lat - my wiemy, jak Państwu pomóc!